Daisypath Anniversary tickers

when people start staring at my....

TUMMY~!!!

GRRRRRRRRRRRRRRRR

Yup, I've gained weight! n my tummy is showing
but
NOOOO, I'm not pregnant!

Staring is RUDE~!!! get it? rude ok... n
remarks like eyh ko dah pregnant ek????
is HURTFUL

and i'm truly mostly mad at people who dahla x brape rapat dgn u but somehow bile jumpe u trying to sound peramah and mesra n end up saying words like:
"Dah sehat skrang. Dah tembam skrang. Anis x jaga badan ke skrang. Dah berisi skrang."
I KNOW I'VE GAINED SOME WEIGHT so y dont u jus leave me alone n stop giving me criticism yg sungguh x membina.

urgggghhhhh....
mungkin juge i'm feeling sooo depressed at d moment due to my PMS.....

sgt xde mood. nak marah tp kesian plak kat orang yg kene marah tu nnt...
so i guess this blog is jus the place for me to voice out the anger.
excuse me... hmph.

3 comments:

Ayuni A. January 20, 2010 2:50 PM  

sabar beb..huhu..

aku benci jugak bila orang yang tak berapa dikenali n rapat guna "weight" sebagai modal untuk beramah mesra.memang nak kena dgn aku.budus.

eheh emo pulak.

jom2 kita usaha dapat baby thn ni yekk.hehe :)

Diyana Di January 23, 2010 8:07 PM  

haaa ape2 pon akan kutggu saat2 kemunculan baby2 korg!

sitijamilahazmi January 24, 2010 4:52 PM  

omg that IS rude ok!dengki org happy la tu haha.they havnt seen my tummy lagi ok.sabar anis.at least muka kau chomel! =)

Post a Comment